Amorfati23 Operasyon bitti arkadaşlar 7dk felan sürdü muayene olup çıkıcam birazdan… Rabbim kimseye yaşatmasın hiçbirimizin kucağını boş bırakmasın… Paşamı bağışlasın inşallah en kısa zamanda abi olması dileğiyle… 🤲🤲🤲
myangelson Amorfati23 amin , geçmiş olsun canım rabbim gönlüne göre versin bir an önce toparlanirsin inşallah 🤲🏻
Azebaycanli_anne Amorfati23 Geçmiş olsun, üzülme her zorlukta bir kolaylık vardır. Allah yardımcın olsun. İnşAllah hayırlı evlatlar nasibinde olsun
G_Ulzeki Amorfati23 başınız sağolsun.bende peş peşe 2 kaybım vardı.ama şuna 12haftalık hamileyim.Nasıl kaldıgimi kendim bile anlamadım.
Sezenn_ Amorfati23 Geçmiş olsun canım Allah yanındaki evladını sana bağışlasın. Sana da bu süreçte Rabbim güç ve kolaylık versin . İnşallah birdahaki sefere sağlıklı bir gebelik geçirirsin 🙏🏻🙏🏻