Rabissskemal Bugün kan verdim sonuç 50 den 410 yükselmiş nasıl ama 50 çıkınca 4 gün sonra 410 gördüm sizce karnımdan baktı doktor gözükmedi daha
Likayolcusu Rabissskemal çok erken bende 990 larda bile görünmemişti kese bir hafta bekleyin sizin için daha iyi olur
Maya01 Rabissskemal 2 gün sonra yada 4 gün sonra aynı saatlerde tekrar verin aynı şekilde katlıyorsa normal, betanın biraz daha yükselmesini bekleyip kese için gidersiniz bir şikayetiniz yoksa. düzensiz katlıyorsa dr görünün hemen.