Özge İdem KARADAĞ
Acıbadem hastanesi & NAR KLINIC
Çok çok memnunum ilgili güler yüzlü insanı rahatlatan bir doktor insanın dilinden anlıyor her an ulaşıyor hep iletişim halinde gebe kalkmadan önceden beridir gidiyorum tüp bebek uzamanı uzun zaman bebeğim olmadı tüp bebek yap aşılama yap dememe rağmen senin problemin yok doğal olacak dedi ve oldu yani paracı bir insan değil bilmiyorum doktor işide şans işi ben çok memnunum belki memnun olmayanda olur saygı duyarım bizim tüm aile doktorumuz diyebilirim.