Deryaa00 Kızlar canım mangal tarzı et çekiyor ama evimizin olduğu yer müsait değil ve dışarıdan da midem almıyor tost makinesinde olur mu acaaba
Deletedmom_85 Deryaa00 tost makinesinde zannetmiyorum pişeceğini. Fırında bile uzun süre pişiyor, bu arada geçen gün yaptım beğenmedim tadı asla mangaldaki gibi olmadı. Eşim beğendi ama ben beğenmedim midem bulandı hatta
Deletedmom_85 Deryaa00 yapacaksanız fırında yapın bence. Tost makinesi sanmıyorum olacağını. benim damak tadıma uymadı belki sizinkine uyar. Deneyin isterseniz en azından nefsinizi köreltir 🙃