Ozgetfkc 37+2 yiz bebem çok hareketli resmen içerde dans ediyor. Doktoruma sordum korkma aksine sevin diyor. Sizde durumlar nasil ve nasildi 😂😁
Seyma06 Ozgetfkc 37+6 çıkarın beni buradan diye isyan eden bir bebem var 😂 gece gunduz uyutmuyor o kadar sert davranıyor ki anneciğine canım yanıyor 😁 bi çıksın isiracam o ayaklarını tekme atmak ne demekmis 🤣
story Ozgetfkc biz de 37 haftalık olduk maşallah pata küte vuruyor yanlarıma 🥲 Bazen korkuyorum çıkacak herhalde bu hareketle diyorum ama şükür diyelim hareketli olmaları güzel maşallah bebişlere 🧿
Hamiss_ Ozgetfkc Aman bırakın hareketli olsun. Benim bebeğinde öyle 36+3 üz akşam biraz hareket etmedi de aklım çıktı. Hareketli olunca en azından sağlıklı olduğunu anlıyoruz.
Tugba091 Bizde 38+1 olduk bugün bizde çok hareketliyiz ama etmemesindense etmesi daha iyi bi sorun olmadığını anlıyosun
Seherak 36 olduk bizde bugün artk hareketleri acı vermeyw başladı sağlıklı olsunlar dayanıyoru herşeye sabrediyoruz etmedıklerınde daha endişeli oluyor annelik böyleymiş🥹sağlıkla gelsinler