Sema_28 Beta Hcg bugün Transferimin 11 günü 4.1 çıkmış 8 gün 5.8 10 gün 7 . 1 bu nedir kızlar boş gebelik mi?
Sinemce__ Sema_28 sanırım kimyasal gebelik canim😔benim de başıma gelmişti ilk başta 8 çıkmıştı sonra 24 e yükseldi ve duşuse geçmisti 13 6 derken sıfırlanmışti
Pitircikkus Sema_28 kendınızı üzmeyın ama kımyasal gebelık gıbı duruyor benımde bu sekılde olmustu ocak ayında
Sema_28 Pitircikkus kimyasal gebelik beta düşünce yükseliyor mu yine seninki kesin mi kimyasal gebelik ultrason da belli oluyomu
Pitircikkus Sema_28 benım ocak ayında oldu betam düstu bı kac gun sonra da kanamam basladı ınsallah sızınkı degıldır bı acıle gıdıp ultrasonla baktırabılırsınız
Sema_28 Pitircikkus Canım bişey daha sorucam hemşire bugün beta düşmüş dedi pazartesi doktor kan istiyo Emin olmadıkları için mi istedi kan tekrardan acaba
Pitircikkus Sema_28 evet benımde aynısı olmuştu hastaneye yonlendırıp kan ver demıslerdı ıkı gun sonrada kanamam oldu ınsallah sızınkı oyle degıldır