İlk bebeğim kızdı ve doktorum 11. Haftada kıza benziyor demişti . Sonraki hafta başka doktora gittiğimde kız demişti ve kızım oldu. Bu gebeligimde yine şansımı deneyeceğim çoğu kişi daha erken bilmez dese de bu gideceğim doktora da ilk kez gideceğim bakalım ne diyecek. Sizler en erken kaçıncı haftada öğrendiniz anneler?