Kızlar 31.haftadayım bebişimin kıyafetlerini yıkayacağım ama kışlık yani 6-9 yada 9-12 aylık şeylerde almışım onları da şimdiden yıkayıp ütülemeli miyim yoksa tozlanır mı o zamana kadar şimdi sadece asıp kışa doğru mu yıkasam kararsız kaldım 🙄😅 (Allah başka dert vermesin 🤲🏻😂)