Ikiz_annesii Omega 3 kullanmaya başlıycam balık yiyemiyorum arkadaşlar tavsiyesi olan var mı hangisinden alsam bilemedim
DnzTnr Ikiz_annesii ben doktor tavsiyesiyle ocean mummy kullanıyorum gayet memnunum mideme vs dokunmuyor kokusunda yok yutması kolay. Doktorunuza danışın onaylarsa kullanın
glycnkrt Ikiz_annesii bana doktorum krilom omega3 önerdi. saç dökülmelerim durdu o derece iyiydi. benim aldığım satıcı buydu. umarım işine yarar. yada eczanede sor netten sipariş ver ama eczaneyle arada dünya kadar fark var https://ty.gl/0yjtvupz5n
glycnkrt Ikiz_annesii 15.haftada verdi daha erken kullanan da var. folik asit kullanmayı bıraktıktan sonrs başlıyor geneli
glycnkrt Ikiz_annesii eczaneye sorabilirsiniz onlar bile öneriyor. hiç bir sıkıntısı yok doğum sonrasıda süt için dökülme önüne geçmek için kullanmaya devam edin dedi. kendi iç sesinize güvenin