DnzTnr doktorlar zaten yaptır der heleki özel hastaneler , bu yüzden bebeğini kaybedenler bile varmış çok iyi birşey değilmiş . Ben. 2li test yaptırdım .3 ve 4 yaptırmadım yaptırmıcam dedim . Doktorum bana o zaman hiçbirini yaptırma falan gibisinden konuşmadı sen bilirsin biz öneriyoruz dedi , senin doktorun biraz absürt söylemiş