Selamun Aleyküm kızlar. 27+4 günlük hamileyim dün de çok fazla hissetmedim ama bugün sabahtan bu yana ne yaptıysam bebeğimin hareketini hissedemedim. Çikolata yedim süt içtim vişne suyu içtim ılık duş aldım oturdum yattım genede yok yani. Telaşa kapıldım açıkcası eşimin işten gelmesini bekliyorum hastaneye gitmek için