Biranneninumudu Kızlar bi tane oğlum var devlet hastahanesi infertiliteye bölümüne gittiğimde dosya açmak icin para talep ettiler. Burda bir arkadaş üniversite hastaneleri ücretsiz ya da cuzzi bir miktarda yapıyor demisti. Fikri olan var mi
nazsenturk-60 Biranneninumudu ilk tedavi olduğunuz yerden rapor getirirseniz yapıldığına dahi daha önceden ikinci ücretsiz olabiliyormuş oyle okudum. Ama Zeynep kamili arayıp sorabilirsiniz.