Belinay0922 doğru kullanırsanız geçiriyor. Ben çok çektm hep prilam kullandım. Halende kullanıyorum. Şöyle eğer çok bulanırsa sürekli istifar ediyorsanız. Sabah 1 öğlen 1 gece yatmadan 2 tane içmeni öneriyor doktorlar ben çok bulanırken böyle içmiştim. Ama eğer istifar etmeyip sadece sürekli bulantı hissediyorsan sabah 1 akşam 1 kullanacaksın. Ama eğer çalışıyorsan önermem çünkü aşırı halsiz bırakıyor sersemletiyor. Bende çalıştığım için gece yatarken 12 civarı 2 tane içiyorum. Gündüz hiç içmiyorum bu şekilde çok rahat ettm. Zaten prospektüsünde de yazıyor kullanım seçenekleri