Yenianne-38  Reglime 2 gün var kasık ve bel ağrım çok oluyor regl sancısı mı acaba yoksa hamile miyim
Yenibirannee Yenianne-38 bebis var duruyor hayirli olsun sağlıkla kucağıniza alin. Kan testi verip netlestirebilirsiniz
myangelson Yenianne-38 testte pozitif gözüküyor kan verip daha sonra 48 saat sonra tekrar kan verip düzenli artışı olup olmadigina bakmalısın
__mom1 Hayırlı olsun kan verin. Ben de adete 3 gün kala öğrendim. Adet günü adetin tüm belirtilerini yaşadım sürekli tuvalete gidip bakıyordum adet mi oldum diye gebelik başında belirtiler adetin birebir aynısı oluyor
Yenianne-38 __mom1 ayy aynı şeyleri yaşamişiz kendimi çok yorduğum zaman ağrılarım daha çok oluyor korkuyorum
myangelson Yenianne-38 en az %66 artış var mı diye bakılıyor sağlıklı gebelik olup olmadığını anlamak için
Yenianne-38 myangelson bugün kan verdim sonuçları salı alacağım salı günü tekrardan kan vereyim öyleyse
myangelson Yenianne-38 öyle yaparsın canım belki sonuçları alınca da söylerler sağlık ocağında falan verdiysen söylerler bu şekilde belki
3MelekAnnesiiii Yenianne-38 var gozukuyo😍 kan ver emin ol Allahim su mubarek ayda gonlunde olani nasip etsin amin🤲♥️🌹