deletedmom734 tam tersine ben agrıyla öğrenmedim muayene olduğumda doktor söyledi
Ama benim artık olmuyordu
Belimde agrı oluyodu benim hamileliğim boyunca sağ tarafıma doğru hareket ettirmiyordu adım attırmıyordu ama çok yorulduğum zaman falan herzaman değil
Benimde kendi doktorum bebekten dolayı olduğunu genelde sağ böbrekte hamilelikte görüldüğünü söyledi
Bol su iç ve sağ tarafına yatma dedi
Ama benim git gide boyutu arttığı için en son üroloji doktorunu aradı oda görmek istedi
Üroloji doktoru dedi takAlım diye
Bende fazla bişey kalmadı zaten hamilelikten sonra düzelir düşüncesiyle istemedim taktırmak
Ama bende öyle falan olmuyor dediğim gibi