Artık test yapmaktan da negatif görmekten de çok bunaldım. 1.5 senedir istiyoruz bu ay aşılama yaptırdık, mfk eş paketi kullandık bugün aşılamanın 11. Günü çok göğüs ağrım vardı adet olacakmışım gibi kasıklarım ağrıyordu evde test varken yapayım dedim yine tek çizgi. Çok yoruldum gerçekten 😭😭