Kızlar tetanoz aşısının birincisi dozunu 27 şubatta vuruldum ikinci için 27 Mart pazartesi gidicem süre olarak yeterlimi 30 gün diyorlar ya şubat 28 çektiği için tam 30 gün olmuyor 29 günde. Vurulmuş oluyorum 4 hafta geçmiş oluyor ama sizce ne zaman gideyim ya pazartesi çağırırlar beni