Eskiler düşüğün kıçı içinde olur derler yani çok sürmez yeniden hamile kalırsın demek bende kimyasaldan sonra bir defa regl gördüm yeniden hamile kaldım umudunuzu yitirmeyin rabbim ne derse o olur en kısa sürede tekrar nasip etsin inşallah sağlıkla 🤲🏻🤲🏻