umena tabi şöyle bebek doğduğunda kendini savunmasız hisseder, ve sadece güvenle bağ kuracak annesine ihtiyacı vardır. siz uyku eğitimi diye ayrı yatarak, uyuyarak bu güveni kuramazsanız ileride güçlü bağ kurumu olmaz. Bu uyku eğitimleri 40-50 senelik konular. Eskiler, atalarımız ya da binlerce yıldır doğada insanlar bebeklerinden asla ayrı uyumazlar. Hep yanlarında, bebeğin kendini mutlu ve güvende hissettiği ortamda uyurlar. Memede uykuya dalmak onlar için en sağlık ve en güvenilli yerdir💖