Sema-5527 Düşük riski olupta kanama olmadan yoğun kasık ağrıları yaşayan var mı aranızda? Çok korkuyorum birşey olacak diye normal mi geçecek mi zamanla doktor randevuma daha vakit var tecrübesi olan yazabilir mi
myangelson Sema-5527 çok çok şiddetli ağrın var mı boyle dayanamayacak derecede ? Öyle değilse bir sıkıntı olmuyor genelde doktor öyle demişti bana dayanamayacak derecede ağrın sancin veya kırmızı kanaman olmadığı sürece normal bu tür ağrılar demişti
Humeyra16Selim @“Sema-5527”#p26936447canm korkma cunki bende 9. Haftadaym deli gbi agriyor ksklarim doktorm dusuk gorunmuyor dedi cok gzel dedi ama adet oluck gbi agrilarm var hc korkma sende yani
Sema-5527 Humeyra16Selim O haftalarda benimde vardı sonra geçti 12. Haftada yine başladı kanama alanı gördü ultrasonda progestan verdi
Sema-5527 myangelson Çok şükür dayanamayacak şekilde değil ara ara gelip gidiyor adet sancıları gibi . En son gittiğimde kanama alanı görünmüştü progestan kullanıyorum
Saby06 Canim illa randevu gününü bekleme ben öyle diye diye bı düşüğün oldu geçer dedim hep oturdum birden daha şiddetli ve kanama oldu düştü sonra . Doktorun düşük riski var dediyse zaten hiç durma ilaç falan veriri
Sema-5527 Saby06 İlaç verdi progestan 10 gündür kullanıyorum. Ama kasık ağrılarım beni korkutuyor bu ağrılar normal mi acaba
myangelson Sema-5527 bende kahverengi lekelenme ile iğne kullanıyordum ve ağrılarım oluyordu doktora sormuştum öyle dedi dayanamayacak şiddette olursa ve kırmızı kan olursa bekleme gel demişti. Ama ağrı olmasi normal çünkü rahim büyüyor bağlar geriliyor önemli olan şiddeti
Sema-5527 myangelson Anladım sağolun çok teşekkür ederim çok şükür dayanamayacak ve uzun süren bir Ağrı değil kanama lekelenmede olmadı. Bu ağrıların rahim büyütmesinden mi yoksa düşük riskinden mi oluyor bilemiyorum soracağım doktoruma
myangelson Sema-5527 ilaç kullanmıyor olsaydın bı git derdim ama ilaç kullandığın için şuan yapılacak pek bir durum yok zaten. Sor bir doktora bakalım ne diyecek Allah’ın izniyle birşey yoktur 🌸