Kızlar 5+1 hamileyim öğrendiğimden beri hafif kasıklarda ağrı oluyordu doluluk gibi ama adet sancısına benzemiyor. Birkaç gündür o da kesildi hiç kasık ağrım yok bel ağrım var sadece. Bildiğim kadarıyla sürekli ağrı oluyor rahim büyüdüğü için bende neden kesildi bu ağrı endişelendim biraz açıkçası.. sizde süreç nasıl ? Keseyi gördük kalp atışı için bekliyoruz.