SKayaa Kızlar piyasaya ve fiyatlara baktım öncelikli Prima ,Molfix gibi pahalı bebek bezleri almaktansa yerine orta halli bütçeme uygun iki bez arasında kaldım sizce hangisi iyi kullananlar oylarsa ve yorum yaparsa sevinirim
beyzzsenturkk SKayaa sleepy sızdırıyor pişik yapıyor kötü kokuyor hiç tavsiye etmem baby turconun da kalıpları cok ufak 2 numarası bile 1 numara gibi ben hem prima hem molfix kullandım prima cok iyi ama pek satılmıyor sanırım artık biz bulamıyoruz o yüzden molfixe geçtim saatlerce unutsanız bile çişi güzel tutuyor