Kızlar ben evde idrar testinde gebeliğimi öğrendikten sonra devlet hastanesine gitmiştim 3 hafta boyunca gittim ama benden ne kan ne de başka bişey istemedi ilgi alaka sıfırdı bilgilendirme bile yapılmadı bunun üzerine özele gittim özelde doktorum bazı testler istedi ama 1500+844 tl tutuyor şuan bunu ödeyemeyeceğim için testleri yaptırmak üzere tekrar devlet hastanesine geldim ve doktorun bana dediği şey aynen şu burası market değil ben muayene ederim uygun görürsem bu testleri isterim görmezsem istemem ???!!! Böyle bir şeye hakkı var mı merak ediyorum ? Aynı şeyi dahiliye bölümü içinde yaşadım ama o doktor hemen anında istedi o da doktor bu da doktor ve aynı hastahane. Sinirlerim çok bozuk