Merhaba kızlar,
Bugün kontrolüm vardı doktorumuz sezaryen günümüzü verdi, aslında geçen hafta verecekti fakat nst de sancım çıktığı için yatış verdi çok şükür sancılarım geçti, cuma günü tekrar gelmemi söyledi. Ve bugün itibariyle 04.04.2023 e gün aldık. Çok heyecanlıyım, rabbim hepimizin bebeğini sağ Salim bizlere kavuştursun 🥰🌸🙏🏻