Tssgalk Merhaba kızlar bizim büyükler çocuğun herhangi bir ağrısı olduğunda badem yağı icirin diyorlar sizlerde de öyle yapan var mı
Annecim58 Tssgalk Ağrısı olduğunda değil normalde de verilir diye biliyorum ben ilk ogluma vermistim tatlı badem yağı almietik eczaneden bende annemden duymuştum verdim bir sorun olmadı,yine siz bilirsiniz tabiki.
adatuna Tssgalk hep derim büyüklerimiz dediği şeylerin neredeyse %90’ı yanlış🙏🏻 sakın böyle bir şey yapmayın