Zsaslan Kızlar merhaba sanırım fena şekilde üşüttüm boğazım yanıyor yutkunamıyorum kalp çarpıntım var ateşim de var biraz ilk gebeliğim hastaneye gitsem bişey yapamam diyecekler sizler nasıl atlattınız ilaç kullandınızmı
yanlisanlamaama Zsaslan ateş varsa durmayın bi doktora görünün. Parol takarlar vitamin takviyesi yaparlar. Ben çok ağır grip geçirdim ateşim çok yükseldi az daha pıhtı atıyormuş antibiyotiklerle ayağa kalktım halen kan sulandırıcı kullanıyorum çpk değişik bir salgın dolaşıyor ortalıkta
arirangg Zsaslan Bir şey yapamam demezler. Hamileyken kullanılan ilaçlar var. İltihap varsa antibiyotik veriyorlar bebeğine bir zararı yok. Hastaneye git
Aselhumaninannesi Zsaslan KBB göğüs dahiliye bu bölümlerden birine giderseniz size gerekli tedaviyi verirler
Zsaslan arirangg malesef ne zaman gitsem hamile olduğun için bişey yapamayız kendi doktoruna gidin diyorlar ateşim yükselmeden daha fazla tekrar şansımı deneyecem
ErhanKubra Zsaslan hemen doktora gidin ateş bebeği etkilemesin Allah korusun ben gittim ilaç aldım serum ve ilaçla atlattım çok şükür