Mavisssss98 Misketlimonum ben suan 35 haftalik hamileyim ve doktorum nilufer doruga gitti fiyat yuzunden haliyle arayisa girdim ve en bastan beri aslında esentepeye gitmek istiyordum acaba beni kabul edermi haftamda ilerledi ama bilmiyorum 🥺
irem-1 Dilek9692 Gülin Okan kesinlikle tavsiye ediyorum harika bir doktor kükürtlüde özel muayenehanesi var
Misketlimonum Mavisssss98 ben dr neşe kaplan Karakaş a 36. Hafta da başladım sağolsun kabul etti ve çok güzel ilerlettik süreci. Kendisinden aşırı memnun kaldım ekibi de çok sıcak ve iyiydi
Peralle Bende medicana Volkan beye gidiyorum. İnanılmaz memnunum. Stresli girip pamuk gibi çıkıyorum. Soru sormama gerek kalmıyor, herşeyi tek tek anlatıyor. Yaklaşımı çok insancıl. Egodan uzak. İşinde oldukça iyi.
cemreakgn hekim değiştirip iltaç akkurt a geçtim ilk gebeliğim en memnun kaldığım hekim kendisi fsm kliniği var 600 tl muayenesi doğum için acıbadem ya da pembe mavi hastanesini sundu kesinlikle tavsiye ederim her zaman ulaşılabilir ve gebe takibinde kesinlikle çok iyi