SelHan54 Kızlar hamileliğinde folik asit kullanmayan oldu mu bebeğiniz sağlığında bir sıkıntı oldu mu acaba cevap verirseniz sevinirim
Bircandeniz SelHan54 valla ben kullandım hatta fazla bile kullandım. Eşimin arkadaşının karısı bu yüzden düşük yapmıştı bende hiç aksatmadım
mihribanuzun SelHan54 kullanmadım birşey olmadı diyenlere uyup sende mi kullanmayacaksın? Bu tür şeyleri şansa bırakmamak gerektiğini düşünüyorum. Bebeğinizin sağlığı herşeyden daha önemli.
THale SelHan54 Ben kullanamadım , belki psikolojik ama her içtiğimde midem bulandı . Bir kutu bitirmişliğim yoktur . 36 haftalığız şükür bir aksiliğimiz yok
Zorrrannelik Ben tek tük kullandım😂Unuttum hep alışamadım şükür hicbi sorunuda olmadı bebeğimin iki haftada önde gidiyo şuan 29 haftaligiz şükür
Mervesoydas SelHan54 onlarda olmadı diye sende de olmayacak diye bir şey yok canim bence ihmal etme bebek icin onemli doktorun verdiyse kullan.
Dudumundo SelHan54 kullanmak zorunda degilsiniz tabi ama merak ettim niye istemediginizi. Zararli bir sey degil ki.. Ben hamilelikten 3 ay once basladim ve hala devam ediyorum 7.aydayim. Bu kadar doktorun bir bildigi vardir diye dusunuyorum 😁
SelHan54 Dudumundo normalde de pek ilaç içmeyi sevmiyorum acaba zararı olur mu diye düşünmedim değil 😂 bende içtim bir kaç gün bulantı yapınca bıraktım ondan sordum
Dudumundo SelHan54 ben de zar zor yutuyorum hala ama kendinizi zorlayın isterseniz. Mide bulantısı yapmayan bir multivitamine geçebilirsiniz mesela pregnacare, ocean mummy gibi.. uygun olan ilacı bulursunuz belki, Allah korusun sonra pişman olmaktan iyidir.
Dudumundo SelHan54 ben hamile kalmadan 3-4 ay once pregnacare kullanmaya basladim, sonra bir sure ocean mummy kullandim (yutmasi en kolay buydu) 3-4 aydir da doktor tavsiyesiyle foladin kullaniyorum (bu Turkiyede var mi bilmiyorum) 28.haftadayim.. zaten hepsinin icerigi ayni hemen hemen. Kullansaniz iyi olur nacizane 💕
Didoun SelHan54 folik asit bebeğin beyin gelişimi için çok önemli bir b grubu vitamindir. İlaç olarak kullanmayacaksaniz bile ilk 3 ay 400u birim kadar folik asit içeren gıda tüketmeniz gerekir. Keyfi bir vitamin değil bir kere daha araştırıp karar verin isterseniz
Aselhumaninannesi SelHan54 folik asidi peki dışarıdan nasıl alacaksınız ilacı içmez iseniz folik asit oranı yüksek sebze meyve mi tuketiyorsunuz doktorunuzun önerdiği ilaçları kullanmak önemli sizin bebeğiniz için zararlı olan birşeyi doktor onermez bende folik asit kullandım ama unutuyordum tek tük içtim ama hergun düzenli 6/7 tane kivi yiyordum mide bulantilarima iyi gelsin diye ama içinde folik asit varmış hem meyve ile hem ilaç ile takviye yaptım bebek için bazı şeyleri riske atmayın
SelHan54 Aselhumaninannesi anladım teşekkür ederim cevabınız için ben zaten verdiklerinde kullandım ancak bulantı yaptığı için bir kaç gün ara vermiştim içmek istememiştim sağlık ocağında doktor bunun hamilelikten önce içilmesi lazım şimdi içsen de bir şey olmaz dedi ama muayeneye gittiğim doktorum birer gün arayla iç dedi sanırım ağır ilaç vermişler o yüzden fikir sormak istedim bende 🥰