Hastaneye gittiğim gün 40+3tüm, ne açılma ne sancı yoktu. 2. Gebeliğim olmasına ragmen. Ekstra hiçbir şey yapmadım, sadece hamileliğim hareketli geçti. Hastaneden eve gelince gece sancım başladı şiddetlendi, sadece 2-3 saat şiddetli sancı çektim ve neredeyse arabada doğuruyordum. Tam açılma ile hastaneye gittim. Vakti zamanı gelince ne yaparsanız yapın tutamıyorsunuz zaten. Tabiki sancınız açılmanız olur merak etmeyin. Ayrıca ilk doğumumda suni aldım biraz, o da o kadr korkulacak bişy değil hatta süreci hızlandırıyor bile