Mendufa-16 6 haftalık hamileyim ülseratif kolitim 2 yıldır ilaç kullanmak zorundayım var mı benim gibi olan
kubraayman Mendufa-16 kardeşimde ülseratif kolit hastasıydı bebeğini sağlıklı sekilde doğurdu inşallah ilaçlarınıda kullandı icini ferah tut bir sey olmaz Allahın izniyle😇😇
Gul_1 Merhaba Mendufa-16 merhaba bende ülseratif kolitim 15 haftalık gebeyim gebelik öncesi korkup ilaçlarımı kesmiştim gebelik ilerledikçe hastalık alevlendi çok kanamam var ilaç kullanmaktan korkuyorum siz bu süreci nasıl atlattınız
Mendufa-16 kubraayman ya öyle mi ilk bebeğim düştü şimdi korkuyorum hangi ilacı kullanıyordu biliyor musunuz
kubraayman Mendufa-16 hayır düsük ilaçla alakası yok bağırsak ilacı bu canım iyi düsün iyi olsun takma kafana sadece
Mendufa-16 kubraayman bende salofalk kullanıyordum 3* 2 şimdi pentasa 2* 2 kullan dedi inşallah sağlıkla kucaklarız hepimiz
Mendufa-16 kubraayman çok teşekkür ederim rahatladım biraz daha peki kardeşiniz süt ve süt ürünleri yiyip içiyor muydu
kubraayman Mendufa-16 inşallah herkes neler dedi hastasın cocuk sağlıksız olur felan ama maşallah cok sağlıklı bebeği oldu takma canım kendine dikkat et
kubraayman Mendufa-16 Yok hic süt icmedi bebeğide inanırmısın 3600 doğdu maşallah.. bol su havuc yedi sabahlarıı püre yedi
kubraayman Mendufa-16 yardımcı olur sana istersen konusursun kardeşimle ben ablasıyım bende 6 haftalık gebeyim😇
kubraayman Mendufa-16 ne yedi ne icti o daha iyi anlatır sana o ülseratif kolit hastası cünkü 6 senedir onda bu hastalık var
Mendufa-16 kubraayman inşallah sağlıkla kucaklarsın canım maşallah iyi olur aslında nasıl iletişim sağlayabilirim peki
Asli1923 Mendufa-16 Hayır hiç kullanmadım normalde de ama eczacıyım kullanan hastalarım oldu gebeyken sorunsuz