34+5 olduk bugün günler yaklaştıkça normal dogumdan korkuyorum yani sancilardan cok ağrılı olucak dayanamicam diye korkuyorum normal dogum korkulucak bir durummu acaba ya eskiden kucukken cocuklarin yaninda anlatirlardi bende sanirim bilinc altima yerleştiği icin cok endişe ediyorum ama bi yandan da normal dogum istiyorum onun artıları daha iyi oldugu icin