Kızlar selam. 35+2 haftalık hamileyim. Dün gece 2de regl ağrısı gibi bi ağrım başladı hiç kesilmeden 5e kadar falan devam etti. Sonra uyumuşum zaten. Şimdi ağrım tekrar başladı. Geçen hafta doktora gittiğimde herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi. 37.haftada tekrar gelmemi istedi. Aranızda böyle uzun süreli ağrı yaşayan oldu mu?