Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar rabbim tuttuğumuz oruçları kabul etsin inşallah. Kızlar ben salı günü hsg çekildim ama çok şükür tüplerde yapışıklık vs yok. Esimden de spermiogram testi istediler verdik sonucu kalitesizlik ve hareketsizlik varmış. Benim sorum şu hsgden sonra çok sayıda hamile kalan olmuş, acaba eşinde bu tür problem olupta hsg çektirdikten sonra hamile kalan var mı yorumlara yazarsanız çok sevinirim…