Oznr001 Kizlar ben baştan beri preeklampsi riskinden dolayı ecopirin 150 mg kullanıyorum şimdi 34 haftaligim doktorum oksapar 6000 binlik de ekledi ikisini birlikte kulllanan var mı saat aralıkları nasıl olmalı
AyFa1608 Oznr001 canım doğum yakınken bıraktırıyolar sana niye bide iğne başladı ki ? Ben acile gelince direk bıraktılar ecopirini
Oznr001 CayGetireyimMi 92 ecopirin i de 2 hafta sonra bırak dedi yani 36 da doğumda 38 de olucak ozamana kadar diğerine devam heralde tam da bilmiyorum servis de yatıyordum reçete olarak yazmış tam bişi söylemedi haftaya kontrol var işte o zaman sorucam da ona şimdi Nasi yapcam bilmiyorum
CayGetireyimMi Oznr001 canım iğne genelde doğumdan önceki gün bırakılıyor. Hap da 2 hafta önce. Kullan sorarsın zaten yine ben de kullanıyorum ikisini. Ama iğne 4000lik. Hapı aksam tok almalısın kan akışı aksam daha yavaş ve hap iğneden daha etkili. Igneyibde öğlen yapıyorum ben
Oznr001 AyFa1608 anlamadım ki benim doktorum 38 e kadar gutcak şuan risk yok dedi herşey normal çıkınca benim sancı açılma fln hiç bişi çıkmadı ya ondan 36 da birakcan dedi