Nolmuss K-- milletin düşüncesini neden takasınız ki demek ki sizde içten içe böyle düşünüyosunuz onlar gibi😒
K-- Nolmuss Allah yukarda içimi biliyor bizde üç kız kardeşiz bu yaşıma kadar babamda babamın ailesinde hiç böyle brsey yasamadik hissetmedik babam dağ gbi arkamızda hep şükür Allah.. evlendim ilk kızımdan bu yana boyleler vallahide
nuzunismail K-- Allah gönlüne göre versin inş bir de erkek bebek heyecanını tadarsın tabi sağlıkla hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin rabbim, Allah içimizi görüyor biliyor hayırlısıyla nasip eder inş
K-- [silindi] aynen bende kınıyorum ve cidden kalbimi kran sevincimi içimde bırakan boynumu büken malesef evladimin cinsiyeti yüzünden beni üzen herkese hakkımı helal etmiyorum 😞
K-- Ozgeugi Allah razı olsun sizde haklısınız eşim pırlanta gbi ne yüz yaptı ne tek kelime etti hep sukretti ailesi gbi değil Allah razı olsun ondan tabi bunlar zaten olması gerekenler eşimin yaptigi takdir edilecek diye demedim ailesi gbi deio yani… biz cahil insanlar değiliz elhamdülillah peygamberimizin soyu Hz Fatimadan devam etmiş bununda biliyoruz ama cahille uğraşmak çok zor
19-85smya K-- Muhammed yusuf koyarsınız inşallah olur tecvid mahrec olsaydi daha iyi olurdu ama ALLAH kabul eder kalp samimi olunca neden olmasın
K-- 19-85smya Allah razı olsun rabbim önce olmayanları hasretleriyle mujdelendirsin sonra da bize gönlümüzdekni nasip etsin saglikla
BuseVeMinikleri Eceaysezdmrr inanın bu söylem yüzünden kimseye hamile olduğumu söylemek istemiyorum. Benimde oğlum var kızım olsun istiyorum. Bu pazartesi bi aksilik olmazsa öğreneceğiz.
K-- BuseVeMinikleri aynen bende oyleyim söylemeyi de düşünmüyorum şuan kimseye rabbim senin de benimde tüm isteyenlerin gönlüne göre versin evlat çok güzel rabbim olmayanlarada versin insalllahhhhhhhhh
Sunakarakoc K-- tabiki Allah bize tüm meyvelerini taddırsın isteriz Allah gönlüne göre versin her zaman için sağlıklı olmasını düşün Allah gönlündekini verir inşallah ama hiç üzülme kız olsun erkek olsun sağlıklı ve hayırlı olsun
K-- Sunakarakoc Allah razı olsun evladın kızı erkegimi olur üç kızımda da yaşadım o sevinci şimdide kız olsa sevinirim sadece hareketleri imalatı beni üzüyor parçalıyor tadını cikaramiyorum hiç bseyin 😭😭😭
Kismasali K-- Şöyle düşünseniz Allah hiç bir kuluna borçlu kalmaz 🌺 Siz dua ettiniz kabul olmadı diyelim ahirette Allah ben sana istedigini vermedim dünyada şimdi sıra bende dese 🥰 Bu dünyada her istediğimiz kabul olsa her şeye sahip olsak beserligimizin ne anlamı kalır ki
Sunakarakoc K-- hiç üzülme boşver kim ne derse kulak ardı et takma Allah veriyor sonuçta ondan geldiğini sayamayan öyle konuşur sağlıklı olsunda gerisi boş inan
_crazyangel K-- allah sana eli ayağı düzgün sağlıklı bi erkek evlat versin canım yusuf suresini dinle sürekli
K-- _crazyangel teşekkür ederim dinlicem Allah razı olsun bana dua edin bol bol tüm isteyenlerin rabbim gönlüne göre versin