Merhaba kızlar, bugün yani 37+0′da doktor bebeğimin başının kanalda olduğunu söyledi, mümkünse çok yürümememi, dinlenmemi söyledi en azından1 hafta daha dursun diye. Biraz tedirgin oldum açıkçası, hareket etsem acaba mi diyorum. Var mı benzer durumu yaşayan, bebegin basi kanala girdikten sonra ne kadar sürede dogum yaptınız merak ediyorum.