herkese merhaba sezeryan olacağım zorunlu olarak cok isterdim normal doğumu ama sağlığımız yerinde olsun her sekilde bebeklerimize kavuşuyoruz.. yaşadıklarımı -ki bunu önemsiyorum- bu 9 ay boyunca cok zor geçirdim tecrubelerimi ve inşallah nasıl bir doğum geçirdim iyi olunca anlatırım. günümüz 28.03.2023 💙 cok heyecanlı aynı zamanda cok korkuyorum sonraki o ağrılardan vs. bana önerebileceğiniz mutlaka şunu da yap dediginiz tavsiyeleriniz varsa açığım bu mubarek günlerde dua edelim Allah herkese yardım etsin inşallah burda bebek bekleyen arkadaşlar var Allah onlara da nasip etsin 🌸