mandalina-12 Kızlar iki gündür kasıklarımda ağrı oluyor. Bugun akıntım arttı normalde bi olmuştu akıntım durdu. Şimdi tekrar başladı. 27. Gün yurmutlama değildir diye düşünüyorum sizce gebelik belirtisi olabilir mi? Adetime 4 gün var
Aysel_krdg mandalina-12 benimde 4 gün var adetime 4 5 gündür regl ağrısı var sürekli akıntımda var inşallah onun belirtileridir bu mübarek ayda güzel haberler alırız