B-S1 Kızlar merhaba hayırlı ramazanlar hepinize 35 haftadayım kan pıhtılaşması çıktı doktor kan sulandırıcı iğne verdi aranızda kullanan var mı bir sıkıntı yaşayan var mı acaba
xbebegimx B-S1 bnde de var 5 haftalikken basladim doguma kadar kullancm. Bebege kan akisi saglansin diye faydali hatta