kevserky Bus1-ra bunu doktoruma sordum. Bebek hareket ediyorsa rahattır dedi . Merak etme yani ben de yatıyorum sırt üstü . Çok sık yatmıyorum ama yinede analık işte içim rahat etmiyor .
Syma_07 Zorrrannelik Allah’a şükür bı zorluğunu henüz yaşamadım ya ufak tefek sıkıntılar cikiyo ama bebişim saglikli o yeter
Zorrrannelik Syma_07 Bende ne gorduysem 24 den beri görüyorum Büyüdükçe arttiyo sağlıklı olsunlar Bebişler çok şükür ama Ben benden gittim deprasyona girdim resmne yerlerde yuvarlanıyor un ağrıdan😂😂
Syma_07 Zorrrannelik bebişin değil kendi kilom bebiş 22+5 bugün 2 gün önce 575 gramdi diye hatırlıyorum ilk adet gününe göre böyle bebiş ilerledikçe gününü degistiriyodum öyle olmuyormuş ilk gün neyse o oluyomus demi
Zorrrannelik Syma_07 MSallah senin bebiş gene iyi benim22 de bı hafta öndeydi 507 Gr di gününü değiştirme eğer Dr doğumu öne cekmezse bebeğin ileride olup sen değiştirme kafanada takma bebişin kilosu çok iyii
Syma_07 Zorrrannelik emin değilim işte 475 de olabilir doktor dedi ama tansiyon neyi deyince benim aklımdan çıktı acaba 475 grammiki😂😂
Syma_07 Zorrrannelik valla 475 olsa bile önemli değil sağlıklı minyon olsun babasida minyon 170 60 kilo yok yani ben kendi kilomu takıyorum 😂