Merhaba hamiş anneler yeni üye oldum😇
5 Gündür burun tınalıklığı yaşıyorum 25 haftalık hamileyim. Eczanelerin önerdiği gebeler için 2 ürün kullandım biri yağ diğeri burun fısfısı fakat hiçbir şekilde etki etmediler. Evimde bulunan (otrivine) burun fısfısını kullandım anınca açma etkisi var araştırdıktan sonra gebelikte önerilmediğini okudum. Bir kaç doktorun kullanmasında sakınca olmadığını söylediğini kullanan gebelerin cocugunda herhangi bir sıkıntı olmadığı yazdıklarını okudum. Bir kaç doktorunda kullanmayınız yazısını okudum. Sağlık ocağına gittim şikayetimi ve kullandıgım ürünü gösterdim kullanma gebesin dedi. Serum fizyolojik yazdı. Eczaneye gidip aldığım da orada ki çok bilgili bir calısana sordum herkes tarafından adı doktora çıkmıştı. Evinde bulunan otrivine burun fısfısını günde 1-2 damla arası sıkabileceğimi herhangi bir sorun olmayacağını söyledi. Ama yinede hamile oldugum için aklımda soru işareti kalıyor insanın. Benim gibi böyle bir sorun yaşayan varmı varsa neler kullandınız. Beni aydınlatmanızı istiyorum🥺