Bir isim daha özel, bir isim daha evrensel. Açıkçası arada kaldım. İleriyi düşününce Mihre ismi zor gelir mi bilemiyorum aslında şu jenerasyonda bu isim biraz sıklaştı ama yinede emin olamadım. Leyla isminde de karakteristik olarak Leyla ismi içinde “leyla leyla davranıyosun/geziyosun” gibi yorumlar aldım. Karakteristik özelliği öyle olur mu cidden bilemedim arada kaldım 😂