Mumm91
tehlikeli olmasından değilde sıcaga gelemiyorlar cok. Ben almadım ama k validem bebek yorganı almıstı açıkcası hiç kullanmadım. Yere serdim kalın diye cocuk üzerinde oturup oynuyor 22 aylık kalın battaniye almıstım onu kullandım.
Bilmiyorum 2 cocuk büyüttüm 3.yolda Fazla kalın örtünmeye gelmiyorlar. Yine aynı sekilde yorgan almayi düşünmüyorum acıkcası. Kışın tulum ince yazlık corap kalın battaniye yetiyor