IkraMustafaa Yarın tam 37 haftalığız kızlar pazartesi gün verilecek doğum için 🤲çok fazla değil ama ara sıra çok şiddetli mide bulantısı oluyor hiç yaşayanınız oldumu
Yagmr000 IkraMustafaa bende 36+2 deyim doktor Çarşamba günü doğum planı için çağırdı benim de 35.ci haftadan beri aşırı derecede mide bulantım var yalnız değilsin 🥲
dnrbs IkraMustafaa benim de mide yanmam çok. Mide yanması bazen bulantıya hatta kusmaya kadar götürüyo. fenalardayımmm :(
IkraMustafaa Yagmr000 cidden artık dayanılmaz bir hal aldı durum bazen çok iyi ilerliyor bazende içinden çıkamayacakmışım gibi hissediyorum sağlıkla doğsun istiyorum hemen 🤲🥺
Yagmr000 IkraMustafaa çok az kaldı biraz daha sabr diye kendimi teselli ediyorum rabbim sağ sağlim bebişleri kuşağımıza almayı nasip etsin