pnarozturk Bugün kontrole gittim doktor beyin yapısının sınırda olduğunu söyledi perinatoloji bölümüne yönlendirdi bu durumu yaşayan varmı aranızda %80 bşey çıkmayabilirde dedi moralim çok bozuldu yaşayan varsa yazabilirmi nasıl bir yol izlemeliym
duyguozbayrakci pnarozturk Canım beyin yapısı derken başka bir şey söyledi mi doktor ventriküller veya korpus kollezyum veya korteks bu tarz bisey dedi mi hangi değeri sinirdaymis acaba ?
Arzerskn Bizim de sağ ve solda sınırın bi tık üstü çıktı bir aydır gitmediğiniz yer kalmadı bi dünya test yapıldı sonuç bekliyoruz umarım bişey çıkmaz sizde de🙏🙏
pnarozturk Arzerskn inşallah tek duam sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız. Ne testleri yapılıyor perinatoloji bölümümü yapıyor
Arzerskn pnarozturk ben 20. Haftadaydım yaşım 38 o yüzden direk amniyosentez yapıldı Recep Bey çapa da ayrıca çapada yaptırdım testi özelinde 11.000₺ dedi😐 gerçi sigortam var devlete gittim de ne oldu yine 5.000₺ ye yakın para verdim o gün hastaneye üstelik birde Wes testi var sadece özelde yapılan o yapılacak şimdi 15.000₺ ye yakın bi fiyat verildi. Yaptırmazsam aklımda kalacak. Durumu olmayan ne yapsın bilemiyorum allah hepimizin yardımcısı olsun onlar sağlıkla sıhhatle gelsin de gerisi hallolur 🙏