Gurbet571 İyi günler dün geceden beri ara ara sancılarım var şuanda var afedersiniz büyük abdeste çıkasim bile var yalancı sancimi yoksa doğum mu başlıyor ilk çocuğum erken doğdu 35 haftallikken
Eylembasakoc Gurbet571 hemen bulunduğun yerde bi hastaneye gidip nst ölçümü yaptır ilk doğumun erken olmuş çünkü hiç riske atma
Ozlem8681 Bende 37 haftalıkkken büyük abdestim var gibi oldu sonra tuvalate gittim oturmadan suyum gelmişti.sanki tuvaletin var gibi oluyor ama değil