1papatya_ Yaaa çok geçmiş olsun cnm, kaçıncı haftada kalbi durdu? 😞 inan bu durumu çok yaşayan insanlar var. bende başıma gelmez sanıyordum, geçen ay kalbi durdu 13+1 de öyle üzgünüm ki. hastane ortamı sabaha kdr düşürmek, sonrasın da kürtaj hala aklımda. Sevinçler umutlar kaybolup gidiyor .. ama veren de alan da Allah . Kısa zaman da yeri dolsun inşallah . Rabbim kucağımızı boş bırakmasın . Üzülme vardır bir hayır. Bol dua ve tevekkül .