Pptyaa Arkadaşlar merhaba 2 gün önce test yaptim üstteki gibi çıktı bugün tekrar yaprim koyulasmis umuduylar koyu görseydim kan testi verecektim ama hiç koyulasma olmamış neden böyle sizce. 2 gün önce yine erken gebelik testi yapmistm orda daha koyu çıkmıştı
Nurdrmz_24 Pptyaa kimyasal olabilir beta hcg istediği artışı görmediğinde silik çıkıyor ve koyulaşmıyor 2 defa yaşadım ama inşallah öyle bir şey yoktur
Asel1211 Pptyaa 2 günde bir daha koyulaşıyor 1 günde daha koyu görünmez için rahat olsun ikinci çizgi var daha çok yenidir
Pptyaa xbebegimx dün yaptığım başka marka testle yine böyle çıkmıştı 😔 bugün koyulasmistir biraz daha umuduyla yapıp kan vermeye gidecektim ama testi silik görünce hiç kan veresim gelmedi kafam karıştı
Cansuu41 Benimde böyleydi 2 gün arayla yaptım hatta sonuncusu negatifti ama arafta kalmaktansa gittim kan verdim hamileymişim.. bence kan ver kurtul şüpheden
Pptyaa Cansuu41 yaaa ne güzel çok sevindim sağlıkla kucağına alırsın inşallah kan degerin kaç çıkmıştı. Pazartesi vereyim diye düşünmüştüm ama şimdi kararsız kaldım
Pptyaa Asel1211 testler 2 gün arayla 😔 bugün koyulaşma olmuştur umuduyla yaptım hiç koyulasmamis ama olmasa da tamamen negatif çıkması gerekir diye düşünüyorum kafam karıştı
Cansuu41 Pptyaa beta 20 çıkmıştı hatta üzülmüştüm kesin kimyasal diye düşündüm sonra hamd olsun arttı p.tesi git ver hatta acil varsa yakınında orda baktır
cancik Çizgilerden emin misiniz? Testlerin altında sonradan çıkan çizgiler gbi bana var gbi gelmedi ama 😩
Pptyaa cancik bu fotoğrafi paylaşmak için 2 3 saat sonradan çektim ama ilk yaptığımda da aynı sekilfe çıktı 5 dk içinde. Önceki soruma bakarsaniz 2 gün önceki erken gebelik testide paylaşmıştım 😔
cancik Pptyaa çatlatma iğnesi kullanmışsınız ben de aynı şeyi yaşadım 15. 16. Günde aynı böyle çizgiler vardı sonra gitti ben de gebelik sandım. Test yapmaya devam edin freely kaset test öneriyorum
Pptyaa cancik çatlatma iğnesinin etkisi bu kadar gün kalır mı ki bikac gün daha bekleyip öyle test yaparım
cancik Pptyaa ben de sürmez sanıyordum ama sürüyormuş her beden farklı ve her testin algısı da farklı , umarım ki çizgiler gerçektir ama bak sana kendi yaptığım testlerin gün gün koyulmasını göstereyim
Pptyaa cancik en alttaki test en son yapılan test mi yoksa giderek siliklesti mi birde iğneden kaç gün sonra böyle oldu çünkü çok net bu cizgiyi görsem kesin hamileyim derim 😮
cancik Pptyaa bebeğim üstten alta doğru koyulaşma örneeği gösterdim sana, ben geçtiğimiz ay çatlatma iğnesiyle kimyasal gebelik geçirdim , şuan kendiliğimden hamileyim daha çok küçük . Sen de devam et test yapmaya yoksa da allah büyük bir dahaki ay olur