İkidir tesadüfen gidiyorum. Birinde kanamam olmuştu acilden gittik. Bugünde randevu aldığım doktor doğuma gittiği için yine bu doktora girdik. Eğer birgün birisi bu doktoru sorarsa önermiyorum. Sormasam asla konuşmuyor. Soru sorunca cık diye cevap veriyor. Çapanın gururu gibi sahte doktor mu diye düşünmedim değil..