Nurr_22_22 Zeynepgrgvs normal aslında bebeğim sağlığında sıkıntı yoksa sorun yapmayın doğumdan sonra bir miktar kilo kaybı oluyor ama sonrasında çabuk topluyor
Aysenur426868 Zeynepgrgvs olur gibi 1 haftada 200 gram alınmıyor mu zaten bide bacım dıştan karbin nasıl duruyor buyukmu normalmi duruyor
Zeynepgrgvs Colahusu muhtemelen benimki de o civarlar doğacak zayıf dedi doktor ama üzüldüm bende çok
Bsldkbklm Zeynepgrgvs hep derler ki küçük çocuk daha çbuk büyür, sağlığı yerinde oldun kilosu da az olmasın küveze girecek kadar yeterli yani ben hep böyle bakıyorum. Bildiğim kadarıyla kilosu da o sınırı geçmiş. Sizde minnoşta sağlıklı olun inşallah.
Zeynepgrgvs Aysenur426868 bizim sıkıntı 1 haftada 130 gram aldı 2 haftadır az alıyor karnım normal çok büyük değil ama
Seherak beyzzsenturkk 35+ 2 de 3400 denildi bana da umarım yanılma vardır şuan 36dayız yoksa 4 buçukmu doğacak diye korkuyorumm bende😂